Onsdaaaaag ^^

Hitta denna underbara låt på Danielas blogg :o Älskar då banden blandar "clean vocals"
och "screaming", så jävla mysigt ^_^ Tycker det blir en sån stor kontrast mellan rösterna
att man får gåshud nästan XD I alla fall, jag gillar det, mycket ^.^
-
Annars ska jag snart till veterenären med Misse. Ska på återkontroll och se hur örat ser ut.
Jag tycker iallfall att det börjar se riktigt bra ut :) Sårskorpan är väl inte det mysigaste,
men alla sårskorpor är ju äckliga.. haha. Men efter jag varit dit så ska jag och mamma till
en möbel affär och kolla vad dem har där! De har lite rea, så har man tur kan man ju fynda ;)
Jag ska ju och kolla på 2 lägenheter till Helsingfors i morgon så är sjukt taggad på att få
köpa egna möbler och börja flytta dit! XD Så får hoppas att jag får någon av de två lägenheterna!
Annars får jag hoppas att jag får någon alls o.o Det skulle ju förståss va huvudsaken, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0