Milf storage ^^

Bara för att jag inte har något bättre att ladda upp ^^
Så vad händer idag? På en måndag.. Kanske åka och handla lite tills imorgon..?
Jag skall sova över hos syrran och Mattias i 3 nätter (om jag minns rätt?) och vara hund- och
kattvakt XD De skall åka till åland så jag får heela huset för mig själv, hihi ^^
Men idag. Vet inte alls vad jag skall hitta på o.o Typ kolla serier... Vara rädd för en geting som
surrar runt här i huset och skrämmer nästan livet ur mig bara för att den är en meter ifrån mig?
Japp. Så låter min måndag hittills ^^ Får hoppas något annat kul händer, lol XD

Kommentarer
Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

Sv: Härligt och höra! Jorå den har varit helt okej, hade önskat att det hände mer men skönt och tar det lugnt. Händer denna veckan då? :)

2011-07-25 @ 11:10:54
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0