Blöö ^^

Två smygvärdelösa bilder på mig idag. Min helix gör ont så jag ser lite plågad ut.
Skulle egentligen va på väg till djurkliniken med Misse nu men någon hade släppt ut henne.
Så har försökt locka på henne i typ 45 minuter men utan resultat. Så fick ringa och boka om
tiden jag hade. Så Klockan 16.00 ska jag va där. Om Misse dyker upp alltså.
Annars blir det bara att ringa och boka om igen. Suck.
Men annars tror jag inte det händer någonting speciellt idag. Smyglängtar tills imorgon.
Ska förhoppningsvis åka och träffa söta Daniela och Oline :)<3 *hoppas*
Sen på kvällen blir det kanske bio om vi inte åker på torsdag? Får se ^^
Ska iallafall se Harry Potter och dödsrelikerna del 2 <3 Åh vad jag längtar.
Fast på samma gång är det sjukt tråkigt att det är sista filmen. Jag älskar ju Harry Potter filmerna :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0