I just can't make a sound ~

Hääj. Mitt blogghumör ligger verkligen inte på topp just nu.
Har ingen inspiration att skriva något :o så hittar någon lite extra inspiration ge den till mig.
Tack på förhand? Haha xD Men iallafall. Idag har jag inte gjort något vettigt alls.
Vaknade runt ett, åkte och handla lite runt 2 och sen käkade jag pannkaka.
Har snokat runt på olika sidor ifall jag skulle hitta ett par läckra heels att beställa.
Hittade flera men har beslutsångest så det får vänta tills jag vet vilka jag verkligen vill ha.
Ikväll tänkte jag kolla Inception. Eller Clash of the titans. Har inte bestämt mig än ;l
Men jag vet iallafall att jag ska fortsätta leta skor nu X) Ha det bäst, pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0