-Rubrik-

Fatta hur nog jag har av biologi just nu. Har nördat igenom nästan 2 böcker.
Men som tur är har jag bara 30 sidor kvar att läsa! WOOH :D
Så efter det, ska jag fira med ett avsnitt med Merlin <3 Och pringles och MER! <3

Annars skippade jag teorin idag, jag mådde så konstigt :l Då jag kom hem,
kanske runt halv 2 eller nåt, så lade jag mig på soffan och skulle läsa lite biologi.
Men då efter ett tag fick jag sjukligt varmt på samma gång som jag frös så jag skaka ;o
Så där låg jag med 2 filtar på mig och bestämde mig för att jag skulle sova istället.
Så då vaknade jag ungefär klockan 5, relativt pigg och kry. Dock fryser jag än..
Hoppas jag inte blir sjuk.. Huvudsaken är att jag är frisk tills helgen! LÄNGTAR! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0