Pikachu kitty!

Awwwwwwwwwwiiiiiiii va sööööööööt ^_^ <3
Och nej, den är verkligen inte färgad på riktigt utan den är datorgjord :3
Men erkänn, den är ju för söt XD haha. Sötisötisöti ^_^ Ja jag är väldigt gulligullig då det kommer
till söta djur och pokemon och andra söta saker, haha XD 

Annars gick väl engelska hörförståelsen sådär, vet inte riktigt. Jag vet iallafall att jag har ett fel,
men jag misstänker att jag har många fler också, haha :p Får hoppas den skriftliga delen är lättare.
Iallafall, efter att jag kommit hem så käka jag lite paj, chilla lite vid datan och tecknade lite.
Sen efter att jag tecknat så käka jag 2 mackor XD haha. Nu ska jag spela UNO! WOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0