Pajs

Jag känner mig lika cp som på bilden. Ja blir fittig och sur på tenten jag ska ha idag.
Är sur på att jag drömmer såna drömmar som jag inte vill drömma också. Fan.
Varför är jag sur på tenten då? Jo för att jag har ingen aning vad den ska handla om,
jag minns typ ingenting från det jag läste igår, jag minns knappt något från föreläsningarna
och jag känner mig frustrerad då ämnet är så stort ("människans välfärd i det finländska samhället").
Jag menar, hur skall man kunna fördjupa sig i det? Det finns ju 1000-tals saker att fördjupa sig i.
Tänk väljer man fel sak så kommer man dit och inte kan någonting,
som jag känner att jag kommer göra. Men jaja. Tror att all denna frustration och
fittighet kommer delvis från drömmen och delvis från lite andra saker också.
Så man kan ju hoppas att all information kommer sen när man sitter
och skall skriva årets sista tent. Håll tummarna för mig bara att jag klarar tenten. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0