jag överlevde !

Ja hohho! Jag överlevde tydligen flygresan till Åland! Men fy sjutton va jag va rädd när
vi lyfte och när vi landa. Det hoppa och skutta, kastades åt sidan å hade sig. Uschdå.
Men det va ju vädervarningar för hård vind och massa sånt. Ett flyg hade blivit inställt också.
Hoppas bara att det inte blåser lika mycket då jag flyger tillbaka till Helsingfors för då lär jag
nog få flygskräck, haha. Men planet va iallafall gullit och litet, vilket ni ser på bilden ^^
Blev även bjuden på juice och kladdkaka *om nom nom* Hoppas jag får samma sak
på vägen hem, haha! Men jah, anyways. Fan va skönt det va att få träffa Patrik.
Helt underbart <3 Iih! Man fattar inte hur mycket man har saknat någon tills man äntligen
får se dem igen. Det känns helt enkelt underbart att få se personen igen.
Nåjah men. Idag har jag iallafall varit med Patriks mamma och handlat lite, sen har jag
läst i massa kokböcker och kollat i två fotoalbum, hihi :D Snart kommer Patrik hem från
praktiken så då ska vi väl strax äta mat och sen får vi se vad vi hittar på. Hörs iallafall
då vi hörs! Ha det så bäst så länge, pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0