Fredag o.o

En till bild som jag tog igår då jag va på min lilla fotorunda ^^¨
-
Mormor har annars varit hit en sväng idag. Har hjälpt henne med hennes kamera och dator.
Nu funderar jag på om jag ska orka ta mig till affären eller inte. Skulle behöva färga om mitt hår.
Jag har lite planer om hur jag ska färga det men det får ni vänta och se tills det är färgat ^^¨
Men problemet är att syrra är i Raisio (lite utanför Åbo) och besöker IKEA..
Men jag hoppas att hon har tid att färga det då hon kommer hem eller i morgon på morgonen
eller dagen. För på lördagkväll ska jag antagligen ut med några vänner och fira Jeanettes
födelsedag ^^¨ Så måste ha det färgat innan det! Annars dör jag D: Har fulaste utväxten evar.
Och dessutom ser mitt hår mer orange ut än rött :( Buhuu.. Dumma röda färg som tvättas ur direkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0