beautiful like a rose ~

(En bild jag fotade för någon dag sedan ^^ och försökte redigera idag..)
God morgon! Har sovit konstigt inatt.. Låg och vände mig hela natten, vaknade flera gånger
och har en sjuklig huvudvärk nu. Ont i nacken har jag också :( Illa illa..
Annars va gårdagen riktigt mysig. Börja med asiatisk buffé, åkte ut och körde efteråt,
åkte och hälsa på Danielas faster och sen åkte vi hem igen. Va hemma typ halv 1.
Då blev det att hoppa i säng direkt för ja va så trött efter jobbet och allt det där x3
Och ni vet ju hur jag sov och vad jag gör nu (bloggar ofc.). Senare idag eller idag över huvudtaget,
ska jag inte göra någonting alls. Kanske gå ut och fotografera om huvudvärken släpper.
Annars så får vi se om jag orkar hitta på något alls. Men nu -> frukost! Puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0