Herr Elvis ♥ ~

Åh vilken sötnos! Visst är han? :D Min lilla Elvis! <3

Kom nyss hem btw. Va ju på mörker körning idag. Det gick väl helt okej, missa bara på en sak.
Men det va ju bara en simulator som tur va ;p Skulle nog bländat de flesta bilister annars..
Hihi! Nu tänkte jag iallafall kolla klart Rock Camp 2 som jag inte hann kolla klart igår!
Sen ska jag kolla ett avsnitt med Glee! <3 Efter det blir det kanske zumba,
vet inte om det är så smart för mig att åka då jag knappt kan röra på mig :S
Har sträckt mig på nåt konstigt sätt så min rygg är helt konstig. Gör ont direkt jag rör mig..
Inte kul alls! :( Det kommer som en ilning genom hela ryggen då jag rör på mig :(

Kommentarer
Postat av: Fotoemilia

Aaw, så söt. Vill o ha en liten katt :)

2010-09-29 @ 19:59:58
URL: http://fotoemilia.blogg.se/
Postat av: Fanny Marklund

Underbart söt!!!

2012-01-18 @ 18:11:22
URL: http://fansy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0