Finska läsförståelse ~

God morgon.
Idag är det dags för finska läsförståelse. Känner på mig att det inte kommer gå bra.
Men vad vet jag, det kan ju gå riktigt bra om det så vill sig! :) Hoppas bara det är lätt..
Efter studentprovet kommer iallafall mamma efter mig tror jag.
Då blir det att åka hem och vänta på att pappa kommer. Då ska vi åka efter min bil <3
Äntligen! Så som jag har längtat! :D Ska bli skönt att få hem dem på gården :'3
Men nu måste jag fixa allt klart inför skrivningen idag, vi ses senare! Pusspuss ♥

Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

vad gött :D jo men jag har varit lite seg..ehehehe

2010-09-24 @ 07:42:55
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0