Boom boom boom ~

En till ego bild.. Behöver va det ibland också ;)
Annars blev toningen bajs. Eller det ena fönstret sket sig som fan, det veckade sig då vi lade in det.
Så det blir att göra om det ena fönstret någon dag. Ska till Tuuri imorgon så ska köpa ny toning då.
Det är ända dagen mamma är ledig på jätte länge så vi måste åka imorgon ._.
Ska dock bli jätte skojj, jag älskar att shoppa ^_^ Ska kolla på några grejer till kameran också.
Eventuellt en varm och skön huv tröja och grejer till bilen! Får se vad jag kommer hem med!
Ska dessutom ta min bil imorgon så det blir att lyssna på massa BOOM BOOM BOOM, hehe ;)
Jonna <3 massa bas! Musik är så mycket bättre med mycket bas <3 :'')
Men nu ska jag iallafall vingla in mig ännu mer i en filt och sen äta köttpirog !
Vi ses senare! Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Laila

fint kort =)

2010-10-25 @ 23:06:15
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0