FREDAG ! <3

God morgon eller nåt! :)
Vakna för en timme sedan. Har varit i duschen och nu sitter jag och äter frukost.
Om en liten stund ska jag börja åka iväg mot skolan. Ska och hämta en kompis innan.
Ska på matte repetition och matte stöd idag. Woho.
Men jag fattar ingenting av logaritmer och sånt konstigt, så jag hoppas att jag förstår nåt efter idag.
Har matte prov på måndag så har inte så mycket tid att lära mig på heller :o
Har dock haft den här matte kursen i 6 veckor men vi har ju gått igenom så mycket olika saker.
Så ibland hänger man helt enkelt inte med! Men jag brukar va ganska snabb att lära mig,
bara jag sätter mig in i någonting ;) Haha! Men men, vi ses senare idag!
Ha en underbar fredag! Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0