Ariel ~

Helvete va fin bild. Så jävla fin att ja dör lite av att titta på den XD
Tror jag ska måla av denna någon dag. Bara för att jag har akrylfärger och 3 vita canvas,
som bara väntar på att få målas på! Misstänker att den inte alls kommer bli sådär fin,
men man kan ju alltid försöka! Måste även försöka hitta nån inspiration för bildkonst diplomet.
Måste gå och prata med bildkonst läraren och se vad hon tycker.. >.>
Får göra det imorgon eller nåt? Har ju musik 2 sista timmarna så om jag åker en halvtimme tidigare,
så då kan jag ju prata med henne! Så kanske jag får det överstökat ;p
Men nu tänkte jag gå och läsa och sen gå och lägga mig! Vi ses senare, pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: grottis

du kan väl visa något du målat? :)



ja tycker också de är knäppt att tattuera en mun på skinkan, du skulle varit bättre men ett läppavtryck :)

2010-11-26 @ 07:55:53
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0