Klassresan ~

Nu ska jag berätta lite om klassresan!
Vi ska som sagt på klassresa imorgon! Vi åker klockan 6 på morgonen.
Då börjar vi vår bussresa till Lappland och sen över gränsen till Sverige.
Då åker vi ner mot Lycksele, rättare sagt till Trollbacken! Och där är vi tills söndag.
Jag har varit en gång tidigare vid Trollbacken. Det va väl helt okej ställe, inte det bästa.
Men nu har kommer vi va ett sjukt grymt gäng och vi ska göra det hela till det grymmaste!
Har så klart packat ner myggmedel som även stöter bort fästingar och andra otäcka kryp.
Enligt väderrapporter kommer det regna på lördag och söndag,
men vi hoppas att det inte gör det. Och regnar det så regnar det.
Vi kommer ändå hitta på något att göra antagligen ;) Frank, han som äger stället har
dessutom gjort upp ett program till oss så vi kommer ha att göra hela tiden.
Så med andra ord kommer jag inte uppdatera på flera dagar. Antagligen först på måndag!
Så jag önskar er en trevlig helg! Hoppas ni hittar på något roligt (;

Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh vad mysigt med klassresa:)

2010-06-09 @ 16:11:12
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0