Miss motivationslös

Hejsan hejsan!
Kom nyss hem från skolan. Sitter och funderar om jag borde,
eller måste rättare sagt, öva på basläxan. Har dock ingen lust alls.
Så jag tror jag sparar det en halv timme eller något liknande.
Jag är helt motivations-lös för att åka på baslektion och teorilektion.
Hittar inte motivationen alls och det förvånar mig inte heller..
Det är så jädrans tråkigt så jag undrar vad jag tänkte då jag ens började.
Längtar tills jag får byta till sång istället! Slipper dock inte teori,
men jag slipper en halvtimmes tråk på bas! woho!

Men men! Ni kanske har märkt att jag raderat min bok härifrån,
detta är på grund av att min minnes-sticka är borttappad.
Och jag har ingen motivation att börja skriva om hela boken.

Kommentarer
Postat av: Melinda

haha söt bild :D

2010-02-16 @ 14:53:42
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0