Lördag idag då ;o

God morgon! Känner mig sådär passligt trött efter att ha sovit 11 timmar XD
Tror inte det är bra att sova så länge egentligen, men det är ju så skönt!
Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Tror jag ska gå ut och fotografera lite!
Det är inte sådär jätte soligt och fint, men jag har verkligen lust att gå ut :p
Så det skall jag göra så fort jag har ätit någon slags frukost!

Btw, är inte lilla Pepsi söt? :) Det är syrrans och hennes fästmans hund, aw!<3
Hans öron är så gulliga och mjuka :D haha!

Kommentarer
Postat av: grottis

ser ut som en busig liten vovve :)



själv drömmer ja mest mardrömmar :s

kram

2010-12-11 @ 13:23:22
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0