Little bird ~

Hejsan!
Vaknade för lite mer än en timme sedan. Låg i sängen ungefär en halvtimme,
bara för att jag inte orkade stiga upp X) Sen sminka jag mig, drack te och nu är jag här.
Funderar på att gå ut och gå, få lite frisk luft och få lite motion XD haha.
Ta lite bilder på samma gång fast det inte är så bra väder..
Igår annars blev det att åka till gymmet på "konsert". Det va två band som spelade,
Unit 102 från Närpes och The Remounds(?) från Malax tror jag det va. Helt trevligt va det ^^
Ikväll så blir det förhoppningsvis att åka till baren då det inte blev av igår.
Har dock ont i halsen :/ Det "kliar" i den och känns allmänt konstigt xD
Hoppas bara att jag inte blir sjuk. Jag orkar verkligen inte med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0