Fredag ♥

Ikväll är det idol final då! Jag tror att Jay tar hem allt i år ;p
Visst sjunger Minnah bra men hon har inget speciellt tycker jag.. Så Jay Ftw! <3
Annars så ska jag snart äta. Sen leta efter något att ha på mig ikväll..
Abiturienterna ska åka och lussa för lärarna ikväll så vi ska va utklädda till nåt med julen.
Funderar på en tomte.. Eller en tärna.. Bara jag hittar något! Letade i morse,
men jag hitta bara tomtedräkten men inte luvan? >.< Typiskt eller vad!
Men vi ses iallafall senare tror jag, beror på hur jag hinner ;p
Ha det bäst så länge, pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: LINA

sjukt bra framträdande

2010-12-10 @ 18:55:54
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0