Finska prov idag.. Usch!


Är typ sjätte nervös idag..  Har finska prov och jag känner att orden inte
finns i mitt huvud längre! *panik* Men istället för att läsa in orden igen,
sitter jag här och försöker ta det lungt och äta en risifrutti.
Har man ett prov bör man inte stressa upp sig för då går det inte mycket bättre,
antagligen går det sämre! Därför, ta det lungt :)
Men nu är risifruttin uppäten och nu är det dags att fixa sig klart!
Vi ses senare, pusspuss ♥


Och vi har en vinnare till min lilla tävling X)
Johanna svarade rätt, men eftersom hon inte har nån blogg så
får hon bara äran att hennes namn står här, haha ;P
Svaret va: Mitt hår är längre och jag har ett liitet hål på strumpan,haha!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-11-11 @ 07:46:57
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0