Meow

Detta satt jag och rita igår, i brist på annat att göra ;P Den är dock spegelvänd..
Det är iallafall katterna och mössen från Simon's Cat!
Men anyways. Tänkte strax åka iväg till Esbo en sväng idag. Skall bara packa lite saker
och sedan börja leta mig iväg. Måste antagligen tvätta lite kläder och sedan
har jag förhoppningsvis fått hårfärgerna, så de skall jag åka och hämta ut isåfall!
Sedan blir det väl att pröva på alla fina kläder jag har i skåpet när Söt och jag ska
på restaurang imorgon ;O Spännande, hihi <3

Fick en anonym kommentar:
"När kommer videon då du sjunger? Väntat flera dagar nu.. du har väl inte glömt ?:)"
Svar: Jag har absolut inte glömt, tänker på det hela tiden! Haha. Jag har helt enkelt
inte haft tid att göra den. Jag sysslar alltid med något annat och sedan
helt plötsligt är klockan så mycket att Älskling kommer hem och då vill jag inte
göra den. Jag vill ha mitt eget utrymme och ensamhet när jag gör den ;P haha.
Men jag skall försöka få den gjord så fort jag hinner och är ensam! :)

Kommentarer
Postat av: Marre

Men wtf kva bra rita! Siir ju exakt lik ut :O :D

2012-03-29 @ 16:05:45
URL: http://valgemersu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0