Mjölkproblem ?

Yay, det är en sån dag idag då man inte fastnar på bild. >.>'
Har iallafall makeupen tills ikväll klar, det fattas bara lösögonfransarna. Men dem lägger jag
på först runt 5-6 innan folket kommer. Orkar inte gå med dem på hela dagen ;p
-
Annars kom jag fram till en sak. Jag kan inte dricka mjölk på morgonen, jag börjar må så illa
och få ont i magen :< Det konstiga är att det bara är på morgonen.. Är det någon som
har samma problem eller vet vad det kan bero på?
Tror iallafall att jag ska börja skippa mjölken på morgonen och börja dricka soyamjölk istället.
Eller vatten. Men det är ju så tråkigt på morgonen :< Blä. Haha.
Men men. Nu ska jag iallafall måla mina naglar rosa, vi hörs senare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0