Konditionsträning

 
Texas-barbie. Tycker man får bättre helhet hur jag såg ut igår då det är mindre bild ^^
-
Denna dag har bestått av film, chips, pizza och läsk. Kände mig så äcklad av allt onyttigt
så jag tog cykeln och trampa iväg. 8,2 km blev det på 40 minuter. Känns riktigt bra!
Borde träna sådär varje dag, då kanske jag skulle få upp min kondition ^^
Så nu gör jag en "träningsdagbok". Ska skriva ner lite mål och förväntningar och hoppas
på att det skall motivera mig lite mer. Har ju försökt träna regelbundet innan, men det
tog ju slut så fort jag kom hem till Närpes.. Men nu tar jag nya tag ihopp om att det skall
gå den här gången. Är det någon som har lite motivations-tips eller tips sådär annars
om konditionsträning så dela gärna med er ;)

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Åh vilken härlig bild!

Svar: Hehe, tack! :)
Jonna Teir

2012-08-07 @ 19:50:24
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0