En lista!

Vad gjorde du kl 08 i morse? Jag sov xD
 
 
Vad gjorde du för 15 min sedan? Kollade igenom olika bloggar
 
Vad har du druckit idag? Vatten, mjölk..
 
Vad var det senaste du åt? Ett kex
 
Vad var det senaste du köpte? Lösögonfransar till festen imorgon!
Vad är det för färg på din ytterdörr? Lägenhetens dörr borde vara brun.. Hemma är den blå.
 
Vad är det för väder hos dig nu? Mulet, tråkigt..
 
Godaste glassmaken? Vanilj eller romrussin
 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det gör jag!
 
Sover du tungt? Om jag sover brevid någon, annars sover jag ganska oroligt
 
Drömmer du mardrömmar? Har några nu som då
 
Trivs du med ditt jobb/plugg? Jodå, men har funderingar på om jag borde sökt till inrednings
arkitekt också. Men det finns ju alltid tid att skola om sig senare om jag inte trivs med jobbet.
 
Favoritklädsel? Tighta jeans och ett snyggt linne.
 
Favoritsminkning? Svart sotning/ svart-silver sotning! (Syns väl inte så bra på
bilden, men så gillar jag att ha det!)
Vad ser du om du tittar till höger? Min kissekatt Ceasar <3
 
Vad gör dig glad? Min pojkvän, min prins Ceasar, musik etc.
 
Vad ska du göra härnäst? Vet inte, kolla vidare på fler bloggar antagligen ;p
 
Höger eller vänsterhänt? Högerhänt
 
 
Humör just nu? Helt okej, har varit bättre. Är också hungrig, har inte ätit något än idag o.O
 
Favoritgodis? Massor. Men just nu Menthos Vattenmelon & Mango-apelsin.
 
Kläder just nu? Tighta jeans från Cheap Monday och ett snyggt linne från Carlings ;)
(Med spets-rygg! Så jävla fint <3 *dör* haha)
Hur många kuddar sover du med? En, men har 3 kuddar i sängen.
 
Spelar du något instrument? Det instrument jag är bäst på är väl valthorn. Men sen spelar
jag bas och yttepytte lite gitarr. Kan ta några ackord, haha.
 
Morgon eller nattmänniska? Inget av dem, är en kvällsmänniska ;p
 
Vad är viktigast för dig? Att jag, min familj och mina vänner mår bra.
 
Är du kittlig? Ja det är jag, på vissa ställen.
 
Stjärntecken? Våg!
 
Äckligaste insekten? Alla är äckliga. Fy.
 
Stökigt eller välstädat? Välstädat, fast ändå lyckas jag stöka ner..
 
Vad längtar du mest efter just nu? Att bli klar med skolan, få börja jobba, skaffa hus och
att skaffa egen familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0