addiction ~

Har haft den här låten i huvudet i flera dagar nu. Får den inte ur huvudet -.-
Så fort jag försöker lyssna på nån annan låt eller försöker sjunga så ploppar den där upp.
Fatta hur irriterande det är :p Skulle lära mig massa sånger tills idag men gissa hur det har gått?
Inte världens bästa nej.. Hoppas jag lärt mig nåt iallafall, haha x'3
Annars så för ungefär 50 minuter sedan så vägrade mitt internet att fungera,
det vägra fungera tills ungefär 10-15 minuter sedan xD Gissa hur lättad jag blev!
Skulle vart värsta kaoset om jag inte hade internet, haha XD Jag som söker efter nya skolor,
kollar på låtar och lyssnar på musik med hjälp av internet! Eller jag gör nästan allt tack vare internet?
Så en dag utan internet då jag behöver det skulle verkligen vara rena rama kaoset ;p haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0