Tråk, tråk, tråk..

SkitNisse skrapa mig på armbågen och det gör massa ont.
Som att det inte var tillräckligt att vara sjuk. Buhuu, synd om mig ;( haha.
Nejmen, lite synd om mig är det. Jag hatar att vara sjuk. Speciellt att ha hosta..
Man får så ont i hela kroppen då man hostar, känner mig lite paralyserad.
Och sedan att vara ensam då man är sjuk, i 2 dagar. Man blir så uttråkad >.<
Har ju förståss skitNisse men han antingen sover eller racear mellan rummen.
Kom dessutom på att man blir otroligt sugen på att nät-shoppa då man är sjuk.
Har surfat runt på nelly, emp, shock, brandos och massa andra affärer och bara
varit någon sekund från att klicka hem en hel massa grejor. Som tur är har jag
hindrat mig i sista sekunden, annars skulle jag nog vara minus ca 10000€ ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0