Suck

En liknande sminkning skall jag göra såfort jag är frisk igen, underbart fint! *dör*
Lånade bilden från Killer Colours, hon gör riktigt fina inspirerande sminkningar och
testar borstar, smink, nagellack osv. En av de bästa sminkbloggarna enligt mig :)
-
Annars så ligger jag fortfarande i min säng och hostar. Har sovit sjukt dåligt inatt.
Har hostat så jag fått kväljningar. Fydå. Så klockan 8 bestämde jag mig för att gå och duscha.
Duschade så hett så att det brändes på kroppen men hostan och smärtan i halsen
lindrades lite iallafall. Somnade om och sov ungefär en halvtimme innan hostan satte
igång igen.. Då fick jag bara stiga upp och börja hälla i mig te. Så har redan hällt i mig 2 koppar
te och en kopp med hett vatten, socker och lite konjak (cognac?).
Det måste vara så intressant att läsa om min vardag då jag är sjuk, wiie!
Jag tror ni lider lika mycket som jag gör om ni ens orkat läsa såhär långt ;)

Kommentarer
Postat av: mary

sv: ska fundera på det :)

2012-05-16 @ 13:34:15
URL: http://maryphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0