Sommarvärme

Wiie, börjar tillfriskna! Har varit på praktik idag iallafall, gick helt bra ^^
Är bara en vecka kvar tills den är över, nästa tisdag slutar den (29.5). Lite tråkigt faktiskt.
Har trivts som fisken i vattnet på dagis, barnen och personalen där är jätte trevliga :)
Nåja nåja. Har haft otroligt varmt idag. 26 grader i solen! Så jag har sökt mig till skuggorna
då jag hade på mig en tunn långärmad blus då jag varit sjuk. Får se vilket väder det är
imorgon, kanske jag får springa runt i linne och bli lika solbränd som alla andra.
(Man kan ju hoppas iallafall, haha). Nu ska jag iallafall titta vad som finns i frysen/ kylen
så jag får lite mat i magen. Vi ses, pusipusi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0