Skissa och sy

Kände mig kreativ efter att vara ensam i lägenheten och inte se en själ (förutom prinsen
Ceasar och de människor jag såg då jag va till affären). Ignorera fötterna på tjejen till vänster
och sedan håret på tjejen till höger, haha :D Det är iallafall två plagg jag förhoppningsvis
ska sy över sommaren då jag är hemma i Närpes. Den första klänningen skall vara
röd, har inte bestämt mig om den skall vara ljus eller mörk än. Sedan ska det vara en
"korsett" på ryggen, har ner det skissat också men det får ni tyvärr inte ta del av ;)
Tunikan till höger skall vara i ett mjukt jeans-tyg men ärmarna skall vara av spets.
Wiie, det kliar i mina kreativa fingrar bara att tänka på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0