+ och -

Vilket kakkahumör jag vaknade upp med imorse. Jag va sur och trött.
Men som tur va fick barnen på dagis mig att bli mycket gladare och så har dagen flutit på.
Fick även en av barnen som nästan aldrig vill sitta i någons famn att sitta i min framn
helt frivilligt! Till och med "dagis tanterna" sa att det va en positiv överraskning och att jag
skall vara stolt över mig själv att jag lyckats få ett så bra och tryggt band till barnen :)
Men men. Har annars mycket att tänka på. Det är dags att börja fixa på FUI-uppgiften
och sedan börja leta ny lägenhet. Kom fram till att det blir allt för dyrt att bo här i Esbo..
Väldigt synd eftersom jag älskar omgivningen här och lägenheten är jättefin.
Men men, det blir att leta en mindre och billigare lägenhet närmare skolan.
Så det skall jag sysselsätta mig med hela kvällen. Förutom att göra mat och åka till
posten med skorna från Nelly som jag skall skicka tillbaka.
Så ciao! Syns å hörs senare, puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0