Lördagsmys

Borde så färga om mitt hår.. Har en passligt ful utväxt, färgen är mer orange-rosa än röd
och på många ställen är det så ljust att man inte ens tror det är rött. Men får snart åka hem
till Närpes och då blir det rött igen! Ska dock göra det lite mörkare den här gången tror jag,
som på andra bilden typ :3 Nomnom på rött hår <3
-
Annars så sitter jag (vi) och väntar på att pizzan skall bli klar! Gjorde hemgjord-pizza med
tonfisk och fetaost på min sida och på Söts sida med skinka och räkor.
Ovanpå är självklart lite överdrivet mycket riven ost, bara för att vi kan och det är lördag!
Senare ikväll blir det antagligen att spela lite Minecraft och eventuellt kolla film.
Är riktigt sugen på att kolla på Howl's moving castle <3
Men, ha en underbar fortsättning på helgen! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0