Home again

Kom nyss hem från stan. Hittade en present till Oline och ett par örhängen, men inget
av det andra jag listade tidigare. Gick iaf och handla lite mat till affären då ja kom hem
och så köpte jag en lakritsglass på samma gång. Nomnom. Är sugen på att gå på picknick
men min bakfulle pojkvän är tråkig ;p Kan dock förstå honom, att vara ute i värmen
i det skicket han är i är aldrig roligt. Får hoppas det är lika fint väder imorgon
så kan vi gå ut på picknick då istället :)
-
Fick en anonym kommentar:
Du skrev tidigare en gång att du ska laga bort lägenheten, varför ska du det?
Svar: För att jag vill bo närmare skolan. Det tar ungefär en timme att komma från
min lägenhet till skolan och det är lite jobbigt speciellt om man börjar tidigt på morgnarna.
Dessutom går det massa extra pengar till busskort och grejer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

När åker dyu till närpes och hur länge stananr du där då? :)

2012-05-26 @ 15:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0