Foxtrot Uniform Charlie Kilo

Gaah, den här låten har så fastnat i mitt huvud D: Spelar den typ på repeat, haha.
-
Annars har det varit riktigt chill på praktiken idag. Började kl 10 och fick sluta typ kvart i 5.
Träffade min lärare från skolan och diskuterade om hur praktiken gått och lite sånt.
Sen runt halv 4 hade Hemböle kommit till dagiset och hade massa djur med sig.
Det va en get, en stor tjock gris, två hundar, ett får med sina 2 lamm, en åsna, en häst
och 3 kaniner. Och alla djuren va så jätte söta ^_^ Speciellt de små lammen, aawsi!
Men men. Skall iallafall ta mitt pick och pack och åka till Sello nu.
Eller snarare ta med 3 böcker och lämna in dem till biblioteket, haha.
Ska även leta lite andra böcker. Ska se om de har fortsättningen på en serie jag håller
på att läsa just nu och sen skall jag se om jag hittar en bra bok till skolarbetet.
Så vi ses och hörs! Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0