Blood prison

En bild jag tog på min lilla promenad igårkväll :)
-
Har just ätit tomatsoppa och är proppmätt. Söt och jag gjorde skivade jordgubbar
doppade i vitchoklad till efterrätt, men nu är jag så mätt att jag inte orkar äta dem, haha.
Får ta dem senare ikväll :) Ikväll står det i "schemat" med stora bokstäver NARUTO.
Vi kom just fram till att filmen Blood Prison har kommit ut med subtitles, så den ska vi
se ikväll! Ska bli mycket trevligt! Har blivit lite av en naruto-nörd, haha.
Men nu -> Vila på maten! Ha en underbar helg! Puss! <3

Kommentarer
Postat av: Lillages spark i baken

sv: Självklart kan jag göra ett inlägg om det :)

2012-05-06 @ 11:01:56
URL: http://lillages.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0