Wiie :)

Två redigerade bilder som ni kanske ser, haha :D
Beställde iallafall hårfärg idag! Tänker inte säga om det blev lila eller rött än.
Får se hur länge jag håller mig, haha. Men anyways, beställde från Lyko.se eftersom
jag inte hittade en hemsida som sålde både conditioner och sedan hårfärgen jag
ville ha D: Så det blev lite dyrare än förväntat. Men helt klart värt det!
Så när jag åker hem till påsk så ska jag ha syrran att hjälpa mig färga håret!
WIIIE! :D Så hur länge klarade jag av att ha min naturliga hårfärg..? 3 månader? HAHA.

Om ni håller utkik sedan ikväll lägger jag upp ett videoinlägg på hur jag gör
"cateyes", altså svart eyeliner med en vinge på slutet. Som på bilderna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0