10 saker ni inte visste om mig

1. Jag kämpar för att va seriös på bild, annars skulle jag alltid se ut som på bilderna ovan.
2. Jag har höga krav på mig själv.
3. Jag önskar att jag var mer modig, jag skulle vilja ha håret färgat som regnbågen, haha.
4. Jag skulle vilja pierca mina kinder, men jag vågar inte. Dels för att de läker långsamt
och blir lätt infekterade, men också för att mamma skulle ta livet av mig.
5. Jag gråter typ aldrig, gråter jag känner jag mig svag på alla sätt man kan.
6. Jag älskar skor. Om jag kunde skulle jag ha ett helt rum fyllt med bara skor.
7. Jag ville bli modell när jag var yngre.
8. Jag har funderat på att söka till IDOL, men jag är för feg.
9. Jag älskar att läsa böcker, speciellt skräckböcker och böcker med vampyrer,
varulvar och sånt roligt grejs.
10. Jag måste lyssna på musik så att volymen har en jämn nummer,
t.ex. 20,22,24,26.... Annars får jag ångest. Haha ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag visste alla sakerna typ ;). Vi får höras någon dag snart.// Fredrik.

2012-03-17 @ 22:22:50
Postat av: Daniela

god I miss you!!<3

2012-03-18 @ 13:29:41
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0