spider or snake?

Seriöst, det kliar så mycket i mina fingrar när jag kollar på de här två bilderna.
Först att få långt hår som på bilden.. Sedan att få färga håret lila-rosa!
(Sitter till och med och tittar på massa hårfärger som finns att köpa.. Haha)
Och sedan att pierca spiderbites eller snakebites! AAH! Det är precis som med tatueringar,
gör man en piercing vill man inte sluta D: Jag vet att mamma inte tycker om piercingar,
men skall jag då tänka på vad hon vill eller skall jag tänka på hur jag vill se ut? Haha.
Men anyways.
Vad tycker ni är snyggare? Spiderbites (första bilden) eller snakebites (andra bilden)?

Kommentarer
Postat av: Anonym

bläääääää

2012-03-13 @ 20:57:50
Postat av: Daniela

spider! :)<3

2012-03-14 @ 19:41:14
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0