Närpes-funderingar

Snart får jag träffa min tusimusi Ceasar som är finaste kissen i heela världen!
Har funderat på att åka hem i början på April får vara hemma i Närpes lite
längre än en helg som jag vanligtvis är.
Men då e saken den att jag har tutorutbildning 31.3.
Dock kan jag få inlämningsuppgifter att göra istället.. Men ändå..
Och åker jag hem den helgen så kommer inte Patrik med..
Så kanske jag kommer andra helgen i April istället? För då är jag/vi ändå lediga från skolan
fredag-måndag. Så då kan jag/vi åka på tosdags kvällen och sedan åka på måndags
dagen/kvällen beroende på om jag tar bilen eller tåget ner.
Och då missar jag inte heller tutor-utbildningen! Låter som en bättre plan? Haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du inte katten längre i lägenheten?

2012-03-19 @ 16:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0