Helg och Zelda

Min helg i korthet, haha. Tycker att jag bara har ätit, chillat och spelat Zelda.
Började spela Ocarina of time igår och har spelat typ 24/7 XD
Ska börja i vatten-templet imorgon, wie. Om någon ens har någon aning om vad
jag pratar om, eller ens har intresse för att veta vad det är, haha :D

Har annars får en hel del kommentarer på att jag ska lägga upp en video där jag sjunger!
Så jag skall försöka se om min macs webcam kan snappa upp både bild och ljud i
sådär passligt bra kvalité så fort jag hinner. Kan hända att det blir först nästa vecka
eftersom jag har rätt mycket att göra den här veckan som kommer. Men håll utkik efter
mera information om saken, jag uppdaterar så fort jag vet mer själv! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0