5 fakta

Två cam-bilder på mig från i somras ^^ Mitt röda hår <3 Tror ni har börjat fatta
vilken färg jag kommer färga håret när jag åker till närpes, haha.

Nåja men till saken, tänkte berätta 5 fakta om mig nu, bara sådär på skojj.
Fakta nr 1: Jag älskar doften av vanilj. Jag kan öppna skåpet där det finns vaniljsocker
100 gånger per dag bara för att få känna doften av vanilj, haha.
Fakta nr 2: Jag äter helst kyckling eller fisk. Jag undviker oftast annat kött.
Fakta nr 3: Jag har svårt att lära mig äta nyttigt, jag äter det jag vill när jag vill.
Fakta nr 4: Jag blir lätt irriterad om någon upprepar samma sak hela tiden,
t.ex. säger "Jonna, Jonna, Jonna", eller berättar samma sak om och om igen.
Fakta nr 5: Jag är inte den typen som festar varje helg, jag sparar ihop mig
flera veckor och när det en gång händer så smäller det, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0