Söndags babbel

Ett försök till en gif, som inte lyckades så bra som jag hade hoppats. Men whatever.
-
Kom hem så sent igår att jag orkade inte blogga. Har inte orkat överföra bilderna från
kameran till datorn än heller. Om jag ens fick några bra bilder, det va så mörkt i utrymmet
där alla fiskar i Sea Life va. Så vi får se om jag fick någon bra bild senare..
Nåjanåja. Annars då? Det är söndag idag, obviously. Det händer ingenting speciellt
och jag har ingen aning om vad man skulle kunna hitta på.
Imorgon skall jag iallafall vara i skolan kl. 8 som tutor, hjälpa dem som ska på
inträdesprov. Beroende på hur länge jag är där imorgon så får vi se om det blir
en hemresa på dagen/kvällen eller först på tisdag. Så på tal om att åka hem,
borde jag packa min resväska med massa kläder och sånt jag ska ha hem över sommarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0