Plans

Sådär blev håret efter färgningen igår. Inte alls som jag tänkt mig, men nice ändå.
Det ser lila ut o.O Hehe. Men antagligen efter att jag kommit tillbaka till Närpes blir det
att blondera topparna och göra den mer röda. Fast det får vi se då ;p
Bytte även till en piercing, som jag fick gratis en gång då jag beställde från Crazy Factory,
men har aldrig använt den. Så nu med svart-lila hår kändes det som rätta tillfället x)
-
Dagens planer hittills är: Tanka bilen och åka till IKEA en sväng. Det skall vara dåligt väder
hela helgen så det blir antagligen att åka till Sea Life istället för djurparken.
Fast som det låter nu blir det att åka dit imorgon. Nåja nåja, skall iallafall fixa mig klart
inför dagen nu och sedan börja knuffa på syrran så vi åker nån gång ;) Haha!
Vi ses och hörs senare, pusipusi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0