Onsdag på jobb

Tseena! Sitter på jobbet atm, har en liten "kaffepaus". Har varit en rolig dag på jobbet hittills,
har knappt varit i affären, haha X) Mamma och jag åkte och handla massa grejs och nu
efter pausen ska jag börja fotografera massa tyger. Senare ikväll blir det antagligen att chilla,
ska kanske baka lite till fredag också. Vi skall till mina kusiner och äta midsommar-middag.
Så jag ska baka whoopies och sen mini cupcakes. Nom nom :) Men det blir antagligen
att baka cupcaksen först på fredag så man får dem så färska som möjligt.
Men men, nu ska jag fortsätta jobba! Vi hörs och syns! Puss

Kommentarer
Postat av: Emilia

Var jobbar du? :)

2012-06-20 @ 12:05:57
URL: http://withemilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0