Nice kväll

Vilken härlig kväll! Började med att fixa matlistan inför detox-veckan och printa ut den.
(Är så sjukt taggad så ni kan inte förstå hur taggad jag är, haha).
Sen kom Terese hit och presentera Mary Kay. Fick testa massa hudvårdsprodukter
och grejor, riktigt härligt! Känns ny och fräsch ;) Jag köpte ett "start-paket" som jag skall dela
med syrran och mamma. Mest för att jag vill ha hela "mirakel setet", som det så fint kallades,
och för att primern och foundationet kändes så himla härligt. Fick med en hel massa annat
roligt också så längtar bara tills jag får hem det! :D Så sen om ni vill köpa smink från
Mary Kay så kan ni ju kontakta mig så beställer jag ;) Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0