Massa prat

Seriös på jobbet idag ^^ Känns som att jag inte gjort nåt fast jag har sytt en kjol.
Blev missnöjd med den för tyget faller så fult, usch. Så ska tvätta den och hoppas på att den
"mjuknar" upp så den faller snyggare. Om inte kommer den väl bara att ligga i skåpet xD
Funderar på att leta efter ett fint tunt och mjukt tyg att göra en "veckad" kjol av,
men får se om jag orkar. Är smygsur då jag inte hört något av biblioteket än heller,
ja vill ju börja läsa D: Känns konstigt att inte läsa på kvällarna då jag är van med det.
Btw. Funderar på att börja med detoxen redan imorgon och köra en vecka istället.
Då är jag inte heller så slut på tomatkarnevalen, får ju vila 2 dagar innan det blir feest.
Tror dock inte att det blir så mycket alkohol, men ska absolut ut ändå, haha.
Det är ju sista tomatkarnevals-tältet! Och älskling kommer ju hit <3 Så måste ju visa honom
allt vad tomatkarnevalen handlar om också! ;) Haha! Men men, det här inlägget börjar
bli lite långt nu så ska avrunda och försöka leta lite mer detox-recept! Pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0