Hemma igen

Lol. Va man ser sliten ut. Testade att flytta över luggen till andra sidan. Kändes konstigt ^^
Anyways. Kom just hem från Tuuri. Har fått hem en ny parfym, en handväska, ett usb, ett
nagellack, ansiktsmålning-färger och promarkers. Nöjd_tjej. Ska ta kort av dem nu så får ni
se den supersöta handväskan jag köpte, är helt förälskad i den <3 Haha x)
Annars, fan va sugen jag varit på all mat idag. Syrran och mamma åt pizza idag
och jag fick nöja mig med havregrynsgröt med hallon. Seriöst. Satt typ och dregla över
deras pizza fast det va oliver på den, haha. Och när de drack kaffe och åt blåbärscheesekake,
jag fick ingenting D: Efter att vi va inne i mataffären fick jag dock bananer och honungsmelon.
Men ändå. Inte lätt att detoxa då man är van att få äta vad man vill när man vill XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0