Harry Potter & Detox

Wiiie! Fick sms av biblioteket så åkte och hämta boken jag längtat efter <3 Får fortsätta
läsa ikväll! WIIIEE :D Haha. Vadå Harry Potter & bok nörd?
Bestämde mig idag att jag börjar detoxen imorgon och kör den en vecka. Skitsamma om jag
är svag på lördag då vi ska till Tuuri. Man får väl bara sitta ner en stund och återhämta
sina krafter, haha. Får ta med mig massa frukter som jag kan trycka i mig också.
Och medan mamma och syrran äter pizza, får jag äta en sallad. Kanske jag gör en sallad
kvällen innan så jag får en mumsig sallad? ;) Funderingar, funderingar.. Haha.
Men jepp, har gjort en vecko-meny och handlat typ all mat redan. Så det är bara att
sätta igång nu då! TAGGA TAGGA :D Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0