Ghost

Redigera denna bild för någon dag sedan då jag hade lite att göra ;P Tycker den blev cool XD
-
Ikväll har jag iallafall tillbringat hos fina Daniela. Blev bjuden på tortillas (tack igen! Nom nom) :D
Sen kolla vi vänner, pratade, busade med lilla Oline, åkte till volleybollplanen och tittade
på då några "bypojkar" spelade och jag blev biten av 100 myggor. Är ju dessutom känslig
för myggbett så mitt huvud fullt av vackra bulor. Så snyggt >.> Och kliar gör det!..
Men men.. Nu ska jag iallafall leta efter lite recept för jag har sån lust att baka!
Så blir troligtvis att baka imorgon kväll ;) Kanske jag gör en liten smörgåstårta på samma gång?
Bara för att jag kan! Nomnom!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Liknar på ett tema en klasskompis till mig hade på en fotouppgift i skolan =) najs

2012-06-25 @ 21:50:20
URL: http://smallkaramellens.blogg.se
Postat av: Emilia

Wow, skitcool bild! :)

2012-06-26 @ 09:50:30
URL: http://withemilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0