Gammal-tant-hår

Alltså titta. Titta på mitt hår. Det ser ju för jävligt ut :(( Det skall föreställa svart/rött i topparna
men det är ju fan grått. Haha. Köpte iallafall hårfärg igår så förhoppningsvis imorgon skall
det fixas till. Kan ju inte gå runt och se ut som en gammal tant i håret heller ._.
Anyways. Har slutat jobba för dagen, är hemma nu och väntar på att maten skall bli klar.
Runt 6 tiden skall jag antagligen bege mig iväg och träffa söta Daniela <3
Får se vad vi hittar på för roligt :DD Lät som att vi skulle åka och spela/titta på då någon
spelar volleyboll. Sedan måste jag ju ge Oline sin födelsedags present! ^^
Och nu måste jag slå in den! Så vi hörs och ses senare någon gång!

Uppdatering: Blev inte att träffa Daniela :( Hon fick förhinder så vi skulle ta det en
annan dag! :) Tror jag tar mitt pick&pack och åker till stranden en sväng då istället!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

plattar et håre mytchy/ tvättar du a ofta? E je itt normalt att e var såde urtvätta å urbläikt såde snabbt, du färga ju a bare fö nager dagar sedan tyckt ja, elo fö naon viik sedan :o

2012-06-14 @ 18:16:21
URL: http://autumnborn.blogg.se/
Postat av: Anonym

sliter det inte jättemycket på ditt hår att du färgar det sådär ofta?

2012-06-14 @ 19:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0